Na początku lutego nadawanie rozpoczął nowy projekt Krzysztofa Stanowskiego, czyli „Kanał Zero”. Jak ujawnił znany dziennikarz, medium generuje o wiele większe przychody niż pierwotnie zakładano.
Po odejściu z „Kanału Sportowego” Krzysztof Stanowski postanowił powołać w życie swoje nowe medium. Tym samym powstał „Kanał Zero”, na którym udzielają się m.in. Robert Mazurek, Tomasz Rożek, Jarosław Wolski czy Tomasz Raczek. Póki co projekt odnosi duży sukces komercyjny.
W zaledwie trzy tygodnie produkcje „Kanału Zero” obejrzano niemal 50 milionów razy. Imponująca jest również liczba subskrypcji medium na platformie YouTube. Poczynaniom ekipy Stanowskiego na bieżąco przygląda się już 900 tysięcy osób.
„Kanał Zero” odnosi także sukces finansowy. Jak ujawnił dziennikarz, projekt zarobił dotychczas 566 tysięcy złotych z reklam w systemie AdSense. Jest to znacznie więcej, aniżeli zakładano podczas tworzenia biznesplanu.
Aktualnie na „Kanale Zero” znajdują się dwa filmy, które przekroczyły próg dwóch milionów wyświetleń. Są to wywiad z prezydentem Andrzejem Dudą oraz „Dziennikarskie Zero” na temat Caroline Derpieński.