Specjaliści od mediów społecznościowych Wisły Płock ponownie dali o sobie znać. Jakiś czas temu wpadli na genialny pomysł, aby w oryginalny sposób zaprezentować podpisanie umowy z Piotrem Tomasikiem. Wówczas piłkarz wystąpił w krótkim filmiku, stylizowanym na grę „Grand Theft Auto”. Teraz postanowili pójść za ciosem, nakręcając kolejną scenkę w roli głównej z Rafałem Wolskim.
Wisła jest jednym z najbardziej innowacyjnych klubów w Polsce pod względem kreowania wizerunku za pośrednictwem mediów społecznościowych. Zatrudnieni specjaliści zarówno efektywnie, jak i efektownie starają się reklamować działania podejmowane przez zespół. Płocczanie w sezonie 2020/21 uplasowali się na 12. miejscu w tabeli Ekstraklasy. Niedawno postanowili poinformować kibiców o przedłużeniu kontraktu z Piotrem Tomasikiem, wysyłając go w sam środek misji z popularnej gry. Wówczas klip zebrał wiele pozytywnych komentarzy, a nawet udostępniły go zagraniczne media.
Tym razem „Nafciarze” za pomocą podobnego filmiku zaprezentowali podpisanie umowy z Rafałem Wolskim. 28-letni pomocnik przedłużył kontrakt z klubem z Płocka do 30 czerwca 2023 roku. Co więcej, obie strony zagwarantowały sobie możliwość przedłużenia współpracy o kolejne 12 miesięcy. Oznacza to, że były piłkarz między innymi Legii Warszawa oraz Fiorentiny zostanie w klubie przez co najmniej dwa najbliższe sezony. Jeśli piłkarze dowodzeni przez Macieja Bartoszka dorównają do poziomu prezentowanego przez klubowych specjalistów od marketingu, to z całą pewnością będą kandydatami do bicia się o czołowe lokaty w lidze.