screen/ YouTube/ FANSPORTU TV
W rozmowie na kanale „FANSPORTU TV” Mateusz Borek stwierdził, że „Kanał Zero” nie jest konkurencją dla „Kanału Sportowego” ze względu na produkowane treści. Inne zdanie na ten temat ma Krzysztof Stanowski.
Wraz z początkiem lutego wystartował nowy projekt Krzysztofa Stanowskiego, czyli „Kanał Zero”. Medium odniosło duży sukces komercyjny, w krótkim czasie gromadząc wiele subskrypcji oraz wyświetleń. Imponujące okazały się również przychody z reklam na YouTube.
W jednym z ostatnich wywiadów Mateusz Borek został zapytany o rywalizację „Kanału Sportowego” z „Kanałem Zero”. Według uznanego komentatora twory te mogą wspólnie uczestniczyć w rynku, ponieważ produkują materiały o różnej od siebie tematyce. Zdaniem 50-latka konkurencją dla „KS” są na przykład Meczyki oraz Weszło TV.
Z opinią Borka nie do końca zgadza się Krzysztof Stanowski. Założyciel „Kanału Zero” wskazał elementy wspólne dla obu projektów, jednocześnie wbijając szpilkę w „Kanał Sportowy”.
– Nie do końca rozumiem, na czym polega aktualnie różnica co do treści. Przecież dopiero co był tam wywiad z aktorem, z pisarką, programy polityczne, commentary Michała Pola, commentary Winiego, odchudzanie Winiego, vlogi podróżnicze, hejt parki rozrywkowe i geopolityczne, są podobne poranki. To, że się nic nie klika nie oznacza, że te treści nie powstają – napisał Stanowski na portalu X.
Jagiellonia Białystok przygotowuje się na możliwe odejście Afimico Pululu, który wzbudza zainteresowanie zagranicznych klubów po…
Lech Poznań planuje sprzedaż Afonso Sousy po zakończeniu bieżącego sezonu. Jak informuje Piotr Wołosik z…
Fot. Paweł Jerzmanowski Jakub Kiwior rozegrał znakomite spotkanie w barwach Arsenalu, przyczyniając się do zwycięstwa…
Neymar ponownie doznał kontuzji, opuszczając boisko ze łzami w oczach podczas meczu z Atlético Mineiro.…
Screenshot Przed meczem Ligi Mistrzów pomiędzy Realem Madryt a Arsenalem doszło do kontrowersyjnej sytuacji związanej…
Śląsk Wrocław może stanąć przed poważnym wyzwaniem kadrowym, jeśli nie zdoła utrzymać się w PKO…