Specjaliści od mediów społecznościowych Wisły Płock wpadli na genialny pomysł jak ogłosić światu przedłużenie kontraktu Piotra Tomasika. Nagrali oni krótki film stylizowany na grę Grand Theft Auto, w którym widać jak zawodnik wypełnia jedną z misji w prawdziwym życiu
Wisła Płock pod względem kształtowania wizerunku jest jednym z najbardziej innowacyjnych klubów w Polsce. Szybko starają się reklamować klub na nowych platformach społecznościowych i robią to w dość kreatywny sposób. Tym razem postanowili przedstawić przedłużenie kontraktu, jako misję w GTA którą Piotr Tomasik musi zrealizować. Klip natychmiast zebrał masę pozytywnych reakcji na Twitterze
Nowa umowa Tomasika ma obowiązywać do 30 czerwca 2022. Klub ma również możliwość przedłużenia jej o kolejne 12 miesięcy. Zawodnik występujący na codzień w koszulce z numerem 7 reprezentuje barwy „Nafciarzy” od czerwca 2019 roku. Obrońca rozegrał dla Wisły 41 spotkań notując przy tym trzy asysty i zdobywając trzy gole
Radość piłkarzy Wisły Kraków w finale Fortuna Pucharu Polski. 02.05.2024 (Fot. Paweł Jerzmanowski) Wisła Kraków…
Jose Mourinho wciąż nie znalazł nowego klubu po tym, jak odszedł z AS Romy. Portugalczyk…
Screen: YouTube / Borussia Dortmund Marco Reus ogłosił swoją decyzję dotyczącą przyszłości i możliwości pozostania…
Sędzia Tomasz Kwiatkowski podczas finału Fortuna Pucharu Polski. 02.05.2024 (Fot. Paweł Jerzmanowski) Wisła Kraków została…
Screen: X/nocontextfooty W pierwszym meczu półfinału Ligi Mistrzów Bayern Monachium zremisował na własnym boisku z…
Fot. Screen // YouTube / Real Madrid Toni Kroos podjął ostateczną decyzję w sprawie tego,…