Specjaliści od mediów społecznościowych Wisły Płock wpadli na genialny pomysł jak ogłosić światu przedłużenie kontraktu Piotra Tomasika. Nagrali oni krótki film stylizowany na grę Grand Theft Auto, w którym widać jak zawodnik wypełnia jedną z misji w prawdziwym życiu
Wisła Płock pod względem kształtowania wizerunku jest jednym z najbardziej innowacyjnych klubów w Polsce. Szybko starają się reklamować klub na nowych platformach społecznościowych i robią to w dość kreatywny sposób. Tym razem postanowili przedstawić przedłużenie kontraktu, jako misję w GTA którą Piotr Tomasik musi zrealizować. Klip natychmiast zebrał masę pozytywnych reakcji na Twitterze
Nowa umowa Tomasika ma obowiązywać do 30 czerwca 2022. Klub ma również możliwość przedłużenia jej o kolejne 12 miesięcy. Zawodnik występujący na codzień w koszulce z numerem 7 reprezentuje barwy „Nafciarzy” od czerwca 2019 roku. Obrońca rozegrał dla Wisły 41 spotkań notując przy tym trzy asysty i zdobywając trzy gole
Fot. Własne/Paweł Jerzmanowski Robert Lewandowski zrezygnował z gry w reprezentacji Polski, dopóki selekcjonerem kadry będzie…
Fot. Paweł Jerzmanowski W niedzielę wieczorem oficjalne medium reprezentacji Polski wypuściło niespodziewany komunikat. Michał Probierz…
Screen: YouTube/Real Madrid Ostatnie dni przyniosły zmianę w transferowej strategii Realu Madryt. Wicemistrzowie Hiszpanii porzucili…
Fot. Własne/Paweł Jerzmanowski W sobotę odbył się Mecz Gwiazd pomiędzy Polską oraz Francją. Po zakończeniu…
Fot. Paweł Jerzmanowski Władze Legii Warszawa wciąż szukają nowego trenera dla pierwszego zespołu. Na horyzoncie…
Fot. Paweł Jerzmanowski Podczas piątkowego meczu przeciwko Finlandii Kamil Grosicki zaliczył swój ostatni występ w…