Specjaliści od mediów społecznościowych Wisły Płock wpadli na genialny pomysł jak ogłosić światu przedłużenie kontraktu Piotra Tomasika. Nagrali oni krótki film stylizowany na grę Grand Theft Auto, w którym widać jak zawodnik wypełnia jedną z misji w prawdziwym życiu
Wisła Płock pod względem kształtowania wizerunku jest jednym z najbardziej innowacyjnych klubów w Polsce. Szybko starają się reklamować klub na nowych platformach społecznościowych i robią to w dość kreatywny sposób. Tym razem postanowili przedstawić przedłużenie kontraktu, jako misję w GTA którą Piotr Tomasik musi zrealizować. Klip natychmiast zebrał masę pozytywnych reakcji na Twitterze
Nowa umowa Tomasika ma obowiązywać do 30 czerwca 2022. Klub ma również możliwość przedłużenia jej o kolejne 12 miesięcy. Zawodnik występujący na codzień w koszulce z numerem 7 reprezentuje barwy „Nafciarzy” od czerwca 2019 roku. Obrońca rozegrał dla Wisły 41 spotkań notując przy tym trzy asysty i zdobywając trzy gole
Fot. Paweł Jerzmanowski W piątek 15 listopada reprezentacja Polski zmierzy się z Portugalią. O ile…
Fot. Screen: YouTube/PSG - Paris Saint-Germain Kylian Mbappe nie pojawi się na najbliższym zgrupowaniu reprezentacji…
Screen: YouTube/Sporting Lizbona Viktor Gyokeres latem najprawdopodobniej odejdzie ze Sportingu Lizbona. Rewelacyjnie spisujący się napastnik…
FC Barcelona pod wodzą Hansiego Flicka gra w tym sezonie znakomicie. Forma klubu to zasługa…
Screen: YouTube/FIFA Rodri został zdobywcą Złotej Piłki 2024. Taki wynik plebiscytu wzbudził na całym świecie…
Legia Warszawa niebawem może pobić swój transferowy rekord. Jak informują portugalskie media, polski klub jest…