Specjaliści od mediów społecznościowych Wisły Płock wpadli na genialny pomysł jak ogłosić światu przedłużenie kontraktu Piotra Tomasika. Nagrali oni krótki film stylizowany na grę Grand Theft Auto, w którym widać jak zawodnik wypełnia jedną z misji w prawdziwym życiu
Wisła Płock pod względem kształtowania wizerunku jest jednym z najbardziej innowacyjnych klubów w Polsce. Szybko starają się reklamować klub na nowych platformach społecznościowych i robią to w dość kreatywny sposób. Tym razem postanowili przedstawić przedłużenie kontraktu, jako misję w GTA którą Piotr Tomasik musi zrealizować. Klip natychmiast zebrał masę pozytywnych reakcji na Twitterze
Nowa umowa Tomasika ma obowiązywać do 30 czerwca 2022. Klub ma również możliwość przedłużenia jej o kolejne 12 miesięcy. Zawodnik występujący na codzień w koszulce z numerem 7 reprezentuje barwy „Nafciarzy” od czerwca 2019 roku. Obrońca rozegrał dla Wisły 41 spotkań notując przy tym trzy asysty i zdobywając trzy gole
Choć Górnik Zabrze w tym sezonie daje kibicom sporo powodów do radości, to poza boiskiem…
Screen: YouTube/CANALPLUSSPORT Robert Lewandowski znów gotowy do gry – takie wieści przekazał sam Hansi Flick…
Fot. Paweł Jerzmanowski Edward Iordanescu nie próżnuje. Choć jeszcze w piątek Legia Warszawa poinformowała o…
Yaw Yeboah, niegdyś ulubieniec kibiców Wisły Kraków, znów może trafić na Reymonta. Jak poinformował Piotr…
Screen: YouTube/Inter Nicola Zalewski jeszcze kilka miesięcy temu mógł czuć się jednym z wygranych rynku…
Fot. Screen/YouTube/ Lech Poznań Maciej Skorża przeżywa w Japonii piękny, ale i wyczerpujący rozdział swojej…