Specjaliści od mediów społecznościowych Wisły Płock wpadli na genialny pomysł jak ogłosić światu przedłużenie kontraktu Piotra Tomasika. Nagrali oni krótki film stylizowany na grę Grand Theft Auto, w którym widać jak zawodnik wypełnia jedną z misji w prawdziwym życiu
Wisła Płock pod względem kształtowania wizerunku jest jednym z najbardziej innowacyjnych klubów w Polsce. Szybko starają się reklamować klub na nowych platformach społecznościowych i robią to w dość kreatywny sposób. Tym razem postanowili przedstawić przedłużenie kontraktu, jako misję w GTA którą Piotr Tomasik musi zrealizować. Klip natychmiast zebrał masę pozytywnych reakcji na Twitterze
Nowa umowa Tomasika ma obowiązywać do 30 czerwca 2022. Klub ma również możliwość przedłużenia jej o kolejne 12 miesięcy. Zawodnik występujący na codzień w koszulce z numerem 7 reprezentuje barwy „Nafciarzy” od czerwca 2019 roku. Obrońca rozegrał dla Wisły 41 spotkań notując przy tym trzy asysty i zdobywając trzy gole
Widzew Łódź nie zwalnia tempa. Klub z al. Piłsudskiego, który już tego lata dokonał kilku…
Fot. Screen/ YouTube/ Hellas Verona Channel Paweł Dawidowicz wciąż pozostaje bez klubu po wygaśnięciu kontraktu…
Kibice Legii Warszawa wciąż czekają na kolejne letnie wzmocnienia. Jak informuje Paweł Gołaszewski z Meczyki.pl,…
fot. Paweł Jerzmanowski To może być jeden z najbardziej zaskakujących transferów tego okna. Alireza Jahanbakhsh…
Transfer Milety Rajovicia do Legii Warszawa odbił się szerokim echem w polskich mediach. Napastnik sprowadzony…
Raków Częstochowa wciąż nie rezygnuje z walki o Petera Barátha. 23-letni pomocnik wrócił latem do…