Od kilku dni wiemy, że pomysł utworzenia Superligi raczej nie znajdzie odzwierciedlenia w rzeczywistości. Po wycofaniu się kolejnych klubów przyszedł czas na głównego sponsora. Jak informuje Tariq Panja, dziennikarz „New York Timesa”, z finansowania projektu wycofał się amerykański gigant – JP Morgan
Superliga przyciągnęła kluby przede wszystkim ogromną gotówką, jaką miały otrzymać za samo uczestnictwo w projekcie. Media spekulowały nawet o kwocie bliskiej 4 miliardom euro do podziału między planowanych 20 uczestników.
Jednym z głównych źródeł finansowania miała być firma JP Morgan, która od początku deklarowała swoją chęć stworzenie projektu na wzór amerykański. Niestety firma najprawdopodobniej zrezygnuje z umowy, którą zawarła z twórcami Superligi. Takie informacje na swoim Twitterowym profilu podał Tariq Panja z „New York Times” oraz rzecznik prasowy spółki
– Wyraźnie pomyliliśmy się w ocenie tego, jak ta umowa będzie postrzegana przez szeroką społeczność piłkarską i jaki może mieć wpływ na przyszłość – wyciągniemy z tego lekcję – można przeczytać w oficjalnym oświadczeniu
Dawid Szwarga 1 maja wziął udział w corocznej konferencji "Trenerzy Trenerom" w Warszawie. Podczas spotkania…
Lech Poznań w drugim meczu 31. kolejki PKO BP Ekstraklasy przegrał na wyjeździe z Ruchem…
Screen: X/RABBIega W drugim meczu 31. kolejki PKO BP Ekstraklasy Lech Poznań przegrał niespodziewanie z…
Radość piłkarzy Wisły Kraków w finale Fortuna Pucharu Polski. 02.05.2024 (Fot. Paweł Jerzmanowski) Wisła Kraków…
Jose Mourinho wciąż nie znalazł nowego klubu po tym, jak odszedł z AS Romy. Portugalczyk…
Screen: YouTube / Borussia Dortmund Marco Reus ogłosił swoją decyzję dotyczącą przyszłości i możliwości pozostania…