Od kilku dni wiemy, że pomysł utworzenia Superligi raczej nie znajdzie odzwierciedlenia w rzeczywistości. Po wycofaniu się kolejnych klubów przyszedł czas na głównego sponsora. Jak informuje Tariq Panja, dziennikarz „New York Timesa”, z finansowania projektu wycofał się amerykański gigant – JP Morgan
Superliga przyciągnęła kluby przede wszystkim ogromną gotówką, jaką miały otrzymać za samo uczestnictwo w projekcie. Media spekulowały nawet o kwocie bliskiej 4 miliardom euro do podziału między planowanych 20 uczestników.
Jednym z głównych źródeł finansowania miała być firma JP Morgan, która od początku deklarowała swoją chęć stworzenie projektu na wzór amerykański. Niestety firma najprawdopodobniej zrezygnuje z umowy, którą zawarła z twórcami Superligi. Takie informacje na swoim Twitterowym profilu podał Tariq Panja z „New York Times” oraz rzecznik prasowy spółki
– Wyraźnie pomyliliśmy się w ocenie tego, jak ta umowa będzie postrzegana przez szeroką społeczność piłkarską i jaki może mieć wpływ na przyszłość – wyciągniemy z tego lekcję – można przeczytać w oficjalnym oświadczeniu
Lech Poznań znów zawodzi w Ekstraklasie. Tym razem tylko zremisował z Motorem Lublin, co jeszcze…
Benjamin Mendy miał rozegrać swój pierwszy mecz w sezonie w trzecioligowych rezerwach Pogoni Szczecin przeciwko…
Sędzia Paweł Raczkowski nie pojawił się przed kamerami Canal+ po zakończonym spotkaniu Jagiellonii Białystok z…
Chelsea znów szykuje się do działania na rynku transferowym i tym razem może mocno namieszać…
fot. Paweł Jerzmanowski Jeszcze kilka dni temu wydawało się, że Edward Iordănescu może szybko znaleźć…
Fot. FC Koeln Jakub Kamiński znów dał popis skuteczności i wszechstronności. W starciu 1. FC…